V. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
A. Op werkdagen worden alle bestellingen die voor 17:00 uur zijn geplaatst dezelfde dag verzonden. Levertijd naar Nederland is 1-2 werkdagen,naar België 2-3 werkdagen.

V. Wat zijn de verzendkosten?
A. Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen naar Nederland. Voor België €2,-.

V. Welke postdienst gebruiken jullie? 
A. Bestellingen naar Nederland worden verzonden met PostNL. Bestellingen naar België worden door PostNL overgedragen aan Bpost. Om de kosten te drukken verzenden wij al onze producten per briefpost. U zult dan ook geen Track&Trace code ontvangen. Neem contact met ons op als u een andere koeriersdienst of verzendmethode wenst, wij zullen dan kijken of dit haalbaar is. Mogelijk zullen we deze verzendkosten wel in rekening moeten brengen.

V. Bestelling niet ontvangen?
A. Indien de bestelling geplaatst en betaald is voor 17.00, zult u deze binnen 1-3 werkdagen ontvangen. Incidenteel doet de postdienst er iets langer over en duurt het langer dan 3 werkdagen. Helaas hebben we hier geen invloed op. Neem contact met ons op als u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet heeft ontvangen. 

Retourregeling

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]l. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via ODR platform. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.